Khamis, 17 Januari 2013

Nak auta ke..nak fakta...

Hari ni pepagi dah dpt surat cinta dari HR...sebab...dalam masa 3 bulan banyak hari thumb print lambat... (datang keje lambat da.....) dah di suruhnye bg surat tunjuk sebab....
  
aku da garu kening yg tak gatal ni...apa alasan aku nk bg ni...

xkan nk bgtau..pepagi aku kalo datang angin rajin..lipat kain dulu semantara ank2 bersiap pakai baju sekolah...sampai terlajak syok melipat...sampai terkajak kul 8.00 baru kuar umah...

dan banyak2 hari..kalau anta si azhar tu banyak tul iklan..iklan tisu scottex la..drama swasta la..iklan susu dutchlady la (kat kedai)...

budak umur 3 tahun..kalo berkeras nanti kat sekolah..langsung Xde mood nak study...ibunye ni lagi la...sepanjang hari dok teringat peristiwa marah ank..tinggal ank secara paksa kat taska...itu hal anak plak..

belum campur ngan masalah jalanraya lagi...tau-tau la jln kat klang...byk keta...nk kata jam Xde la sgt...bergerak lg keta...tapi yg bawak keta..ya ampun...mcm nk gi jenjalan selownye... aku ni punyala da speed limit siap drift lagi...potong betul la ... .

xkan aku nk jawab cenggini...

yg biasa diorang wat...tulih gi site...

xkan lambat 8 minit nk kata gi site...langsung tak logik....adoyai..aku ni tak le bendul sangat..tapi nk bg alasan tak logik ni..kalo aku jadi kak jemah tu pon xleh nk terima alasan aku ni.....

aku ni...da la jiwa nak duk kuarters da terkubur sejak duk meru...bgla...seribu mcm senarai kelebihan duk kuarters...alah...yg duk kuarters pon dtg lagi lambat dari aku...apa lagi aku sok...2×5 gaknye nanti...

Sama je...lgpon taraf hidup kat klang ni tinggi wooo...sesak...sibuk...bikin wa jadi tension...duk meru aman tenteram je...Xde bunyi siren ambulan .Xde byk lori kontena lalu lalang...

Kesimpulannye....kena bangun awal la..nk suh diorang bangun awal....bercinta betol....kat situ je dah ada drama swasta gak...drama air mata..drama mal tiri terpekik terlolong pepagi bute...

2 ulasan:

alin berkata...

hahahahaha biasakan la diri tu bangun pepagi buta.. :p

Bitt (double IS) berkata...

hehehehehe ingat drama mak tiri tu dilakonkan oleh saya je..nasib baik ada geng! :)

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama