Rabu, 8 Mei 2013

SERABUTNYEEEEE!!!!

semalam aku rasa perancangan sudah yang terbaik. tapi hari ni!!.... arghhh..
ok..mulakan hari dengan bangun terkocoh- kocoh.mana taknye..6.30 baru terjaga..padahal jam loceng sudah berbunyi berbelas kali sejak jam 5.00 pagi.konon nak bangun awal lah.. sedap pulak tidur time- time hujan ni...berselimut pulak blanket yg tebal...ya ampun!!.. di sulam mimpi yang entah apa-apa.. kuat betul godaan syaitan kan..
mandi sudah seperti halilintar lajunya..nasib baik guna sabut lifebouy yang harum..kiki..siap mandi nak g solat subuh....ya tuhan..depa tak bangun lagi!!!...trompet itik serati dah berbunyi la pulak. aina!!!..aliya!!!..azhar!!!...bangun  korang tido ek...bangun..bangun!!!!...terkulat2 mcm ulat pokok..tapi mata pejam...
ok..tak pe...ibu siap ..terus pergi..babai la korang...huh..aina terus bangun..aliya da start bukak mata tapi masih baring malas..azhar da terduduk..sambil mengomel mengigau..apa bau hancing ni...aiyak!!!..azhar terkencing malam...aku lupa nak pakaikan pampers..seb baik tido atas toto malam tadi.aku terus angkat toto..letak dlm bakul tepi mesin basuh...da siap semua...aina da bunyi..ibu..beg azhar mana...ibu..beg azhar...
ye...nanti ibu amik...terus aku pakai tudung..amik handbag...amik bekal..ops!!..sempat lg goreng roti telur sementara diorang mandi...tapi almaklumlah..roti kelamkabut..rupanye buruk..hangit sana sini..bedal je la..aku tengok sedap je diorang makan...hancur betul aku kat dapur..
dah siap salam..cium aina ngan aliya kat depan tadika kemas..terus zupp..hantar azhar..aku toleh seat belakang....uwaaaaaa!!!!!....beg azhar!!!!....lupa amik!!!!...suzie!!!!!!!.....grrrrrr....tgk jam...8.05 pg...sah aku lambat lg...
aku patah balik umah amik beg...
baru sampai depan setia alam...
oh no...oh.nonononono...no!...
kenapa time ni banyak gile kenderaan!!!!!...semalam ok.je...tak sempat nak kejar punch kard..
selamat sampai ofis lagi 5 minit jam 9.00 pagi .....
suziana...hari ni awak lewat lagi....
huhuhuhuhu......uwaaaaaaaa!!!!!!....
i need to change!!!!!....
stresssss..!!!....
cepatla dapat rumah!!!!!!.....(apa kes tetiba...tak de kait mengait langsung dgn ini cerita...)
tak kira...nak cepat dapat umah sewa jugak!!!!...

Tiada ulasan:

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama