Sabtu, 29 Oktober 2011

aku banyak menyusahkan orang sekeliling aku.....

entah kenapa sejak beberapa hari ni aku rasa cam aku ni seorang yg annoying....
kekadang nak menyorok jer rasanyer....
aku rasa orang di sekeliling aku susah bila bersama aku....
apa yang harus aku buat supaya aku ni tak macam tu?....

kenapa aku cakap camtu?....
ada banyak faktor...
tapi susah untuk aku luahkan....
takut akan membuat org lagi kecik ati ngan aku...
tapi aku rasa aku banyak membebankan orang....
aku try nak jauhkan diri...
tapi...
sampai bila aku bleh hindari mereka...
sebab aku sayang mereka....
aku taknak  mereka pulak rasa aku dah tak suka dan sayang mereka......

hmmmmmm.....
mak, abah....
adik2....
aku mintak maaf kalau aku banyak menyusahkan kalian....
aku mencuba untuk tidak terlalu bergantung harap pada kalian....
tetapi kekadang aku tewas.....
aku akan tetap mencuba untuk tidak menyusahhkan kalian.....

kalau perlu aku membawa diri pon aku sanggup....
asal ketiadaan aku akan membuat kalian rasa gembira.....

1 ulasan:

alin berkata...

ni pesal tacing² ni..pehhh sentap nyahhh..kihkihkih..


takde hal lah..ko tu je yg pk lebih..ngeh ngeh ngeh.. ;p

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama