Selasa, 22 Februari 2011

Aik!.....mana gula-gula EXTRA aku?!!.....

 Sengal tol aina....huk..huk..huk....
Baru aku ingat....
Petang semalam aina ada cakap sesuatu yang aku tak amik port langsung....
"bu,semalam aina makan gula-gula pedas ibu...dah abis dah. Aina makan ngan kak piah ngan kak sarah..."
aku cuma mengangguk jer...maklumlah..puasa...otak pon tak memproses maklumat dengan betul....
dan tadi tengah hari selepas makan kat site...aku mencari-cari gula-gula EXTRA untuk menyegarkan nafas...ngeee....aku meraba-raba kat tepi stereng...aik!!..mana plak peginya gula-gula aku nih?...aku tak alih pon....Cet...ni aina puya kerja la nih....haih....aina..aina...gula-gula yang tak berapa nak sedap tu pon ko nak sebat jugak...kalo ibu letak belacan gentel kat pembalut coklat pon agak nya ko sebat gak...kih..kih..kih...




Aina dan sekutunya....he3...

1 ulasan:

apple hijau berkata...

belacan gentel?

uish! kejam bunyi nyer tu...ha ha ha..

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama