Khamis, 17 Mac 2011

5 tahun...aku merantau kat daerah org..kerja kat sini,hidup bersama2 org2 di sini..membesarkan anak2 disini.. Org lain,jika duduk kat tempat aku apa dia buat agaknya ha? Jelajah satu daerah? Memantapkan kehidupan sendiri?..hurm...aku?...pegi keje,balik keje,tdo..kalau hujung minggu balik umah family...tu je yg aku buat hari2...dulu2 ada la g jln2 round putrajaya,cyber,ada jugak g tengok bunga api...time tu best sgt...g ngan akak sebelah umah... Itu dulu la..masa tu anak baru dua..masih boleh control lg..skrg anak da 3.. Pulak tu sume hyper active..tak terkejar nak jaga sorang2.. Kalau ada ayh diorg bolehla.tapi,dia pun da malas nak bwk ktorg jln2 atas alasan "susahla...anak tak duk diam..mcm ni nak tgk wayang? Kena marah ngan orang je..."huhuhu.. Bukan niat nak condemn husband.tapi kecewa mendengar alasan sebegitu.. Biasala kan.nama pun budak.. Hurmm.. Aku pun da naik bosan duk kat sini.da macam xde life je... Da tak fun.. Da tak de something yg wat aku rasa interesting duk kat sini... Xde kawan nak borak... Anak2 da sibuk ngan dunia kanak2 nya.. Huhu.. Serba serbi xde mood.. Kalaula dapat tukar tempat keje dekat ngan family.. Blh pindah sana..duk bawah ketiak mak balik :-).. At lease aku keluar jugak dari 'kotak' ni... Aku nampak gak apa ada around aku.jumpa mcm2 org... *Nota kecik:apa yg aku melalut nih..muahaha...

Tiada ulasan:

Catatan Terbaru Catatan Lama Laman utama